VIDEO VLOG

POJĎ SE MNOU DO FITKA & NEJKRÁSNĚJŠÍ PALETKY

19:46Tereza Moučková



Ahoj holky,


jak slibuji ve videjku, přikládám svůj cvičební plán ve fitku.


1) protáhnu celé tělo

2) 15 minut na běžícím páse, pozor nejdu stejnou rychlostí, ale intervalově, to má největší účinek! Tudíž 5 minut si nechám na rozehřátí, rychlost 6,5, gradient 4. A potom po 2 minutách střídám rychlost - zvyšuji na 7,5 a gradient na 8 a zase zpět. Pokud budete cvičit hodinu na páse s gradientem nula, nemá cvičení dle trenéra skoro žádný význam, gradient proto nezapomeňte vždy zvýšit :-)

3) 15 minut na rotopedu - opět intervalové cvičení

4) potom jdu na nějaké posilovací stroje, ale opravdu jen na nějaké, viz video, mám raději posilování s vlastní váhou 

5) posiluji s vlastní váhou - tzn. dělám dřepy, dřepy s výskokem, zároveň posiluji ruce - například dělám dřep a současně vyzdvihuji nad hlavu činky. Potom opět intervalově cvičím na bedýnce, aneb minutu rychle vyskakuji nahoru a dolů. Ruce posiluji s činkami nebo na TRX - po tom vás sice tělo extrémně bolí, ale funguje to :-) 

6) Po cvičení se nezapomeňte protáhnout! Já cvičím krátkou sestavu z power yogy.
Doufám, že vám to alespoň pro představu bude stačit, až bude někdy ve fitku méně lidí, určitě vám natočím i něco z posilování :-)





JAK CVIČÍTE VY? CVIČÍTE DOMA NEBO VE FITKU? 



Mějte se moc hezky!

Terez

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za všechny vaše krásné komentáře! Každého z nich si moc vážím!